Mommyhann Oğluma oda yapacagım bu yaz Montessori yatak almayı düşünüyorum kullananlar varmı kullanışlı mı sizce ? Birde memnunsanız nereden aldınız
Muhammet Mommyhann cok memnunun ilerde catilari cikarip yetiskin bazasi olarakta kullanilabilir resim atBikirsem atRjm
[silindi] Mommyhann benim kizimin odasina yatagini montessori tercih ettim boyutu 120×200 beraber uyuyoruz 🤭 trendyol loolpihome sayfasindan aldim
izd Mommyhann bizde de var ama eski evde almıştım yeni evde kızımın odası daha küçük olduğu için eski odasına sığdığı gibi durmuyor ama ne yapalım.. odanız uygunsa alın bence
cevizlikek22 Ben kullanıyorum şu an odası yok yatak odasında yatağımın yanında büyük olduğu için yanına ben de yatıyorum uyuturken iyi oluyor tavsiye ederim hepsiburada ya da trendyoldan almıştım
Mommyhann minikmucizemaak benim oğlum biraz deli yatıyorda düşme vs gibi bi durum olurmu acaba bunlarda
minikmucizemaak Mommyhann Benimki de öyle ben oğlumu çok yatırmadım içinde ama sadece 1 köşesi kapı gibi açık fotoğrafta görünüyor , zaten yere yakın ve diğer yerleri çevrili. Bir de normal baza boyutundan da geniş olduğu için sanmıyorum düşeceğini ben. ☺️
Mommyhann minikmucizemaak çok teşekkür ederim bende çatısız alacağım zaten sade düşünüyorum attıgınız siteye bakacağım sağolun 😊
Nacafa minikmucizemaak merhaba montessorinin ahşap kısmının kalitesini merak ediyorum fotoğraf atma şansınız var mı @[silindi]