4 aylıktan beri aynı düzendeyiz İkizler ile akşam 7 de yatırıyorum şuan 20 aylıklar hala 7 de yatarlar. Yaza girdiğimizden beri durum değişiyor eğer ki herzamanki gibi günde 2 uyku yaparlarsa saat 8 de yatırıyorum hava aydınlık olduğu için ama tek uyku yaparlarsa akşam 7 de yatıyorlar