Kızım 3 aylık ilk ay hep gece 5te uyudu 12den 5e kadar uyanık kalırdı. İkinci ay gece 3te uyudu ve sevindim inanır mısınız. Bu ay da gece 1 2 gibi yatıyor. 9 10da uyusa bile dalmıyor uykuya maalesef. Gazı oluyor örneğin o gazı çıkarcam diye uyanıyor. Sonra dağılıyor uykusu. Geçen 11de uyudu şok geçirdim 😂😂😂