Masllah çoğu kişinin bebisleri güzel yatiyir. Benimkisi hiç bir zaman bir sabit saate kalmadı en erken 9.30 yatar en geç 01.00 da uyuyor ilk 4 ay gece 3-4 yatardı. Biraz 9 aydan sonra nadiren akşam 9 da uyuttum ama hiç düzenli olmadı desteksiz uyku eğitimi dışında her yöntem denedim, ama yinede uykusu geç geldi sabahta 8-8.30 uyanır. Gece 12 de yatsa bile erken uyanır . Bu uyku konusu bir türlü beceremedim artık işe başlayacağım bu konuda elimden bu kadar geldi malsef 18 ayligiz henüz 3 disimiz var 15 aylıkken dış geldi gece dış sancilari çok yaşadık, kolik olduk emzikte emmedik sonuç böyle bir uyku düzeni ,