Nil_Nehir 8 aya yeni girmiş bebeğim var en son 8 buçukta yatırıyorum o da dışardaysam falan 8 , 7 buçuk genelde son kalkış saatine göre 3 3 buçuk saati gerçirmiyorum sonrası kaos çünkü uykuya direnir yorulduğu için . Bebekler saat 10 da derin uykuya geçmiş olmalı ki büyüme hormonu salgılansın o yüzden 9 dan sonra ki uyutmalar büyüme saatinden yer. Daha erken uyutmalısınız . Ve mutlaka rutininiz aynı olmalı . Uyuyacağını ve kalkmaması gerektiğini anlamalı . Bu kadar uzun süre uyutamıyorsanız uyku penceresinde sorun var demektir çok uzun süre uyanık kalıyordur ve aşırı yorulduğu için uykuya geçemez .