Gece bazen 12 1 hatta 2 yi buluyor maalesef. Bizde 2 aylığız henüz yeni girdik . Uykuya dalmada aşırı zorluk çekiyoruz . Memede savaş veriyor resmen uyumamak için direniyor sanki çok sinirli . Neden böyle bilmiyorum aşırı huysuz . Kalabalık bi ailede yaşıyoruz , anneanne dede teyze herkes gün içinde kucaktan kucağa geziyor. Bu yüzden mi huysuzlaniyor bilmiyorum ama sevmeyin de diyemiyorum . Gündüzleri 3 saat uyumadan durduğu oluyor sadece 20 dk uyuyup uyanıyor beni çok yoruyor psikolojik olarak bitmiş durumdayım . Bu durumu yaşayan var mı ?