BM22121
Geçen yıl Ankara’ya geldik.
Başkent, büyükşehir. Dolayısıyla olanakları konusunda hiçbir sıkıntısı yok. Hastaneler, okullar, gezilecek yerler hepsi iyisiyle kötüsüyle bol bol mevcut. Kira konusu semtten semte değişsede üç aşağı beş yukarı aynı, artık ülke minvalinde de o şekilde zaten. Maalesef pahalı bu açıdan. Bizim evimiz Ankara’nın iyi muhitlerinden birisinde. Site içi, 3+1. Kira 18, aidat 3500. Toplamda 21.500 ₺.