mehtap1234 biz bursadan batman ın ilçesine gittik çok boçaladık ilk zamanlar sonrasında alıştık alışveriş ihtiyaçlar hastane ye falan merkeze gidiyorduk hem gezmiş hemde ihtiyaç karşılayıp geliyorduk rahat edersiniz imkanlar biraz ilçe de zor ama merkez bi tık daha iyi . İlçe rahat ama lojman da kaldık 2 sene gayet güzel geçti