BM22121 Kızlar malum tayinler açıklandı herkes yavaş yavaş taşınıyor evler tutuldu hangi ile gittiniz kiralar nasıl tavsiye eder misiniz seneye tayini olanlara tavsiye olsun ☺️
yusaydefsa BM22121 seneye tayini olan ben 😂 doğuda olduğum için eşyalı ev tuttum eşya toplama derdim yok asagagag Bizim buralarda kiralar uçtu 3500 oturuyordum 8.500 yaptılar birden
Biprensannesig 151215 15 bine bursada cok iyi bılmussunuz bn bursadan vna geldim 14 bine evde bursadaki evimden kötü💔
mehtap1234 151215 merhaba bu sene batmanı düşünüyoruz bizde eşim polis biraz bilgi verir misiniz şehir hakkında yazılmalı mı yaşanır mı Ankara’dan gidicez teşekkürler
mehtap1234 atesarp merhaba bizde tayinciyiz mardini yazmayı düşünüyoruz biraz bilgi verir misiniz şehir hakkında kiralar sosyal yaşam hastane vs eşim polis bu arada
seninbenimlederdinne_ Verammmm Tugay lojmanlarında mısınız. 3 senem orda geçti harka bir ortamdı Siirt’i çok sevmiştim❤️