hunilimomy aynen bizde de 16.aydan sonra 2yaş sendromu başlamıştı bu ne ya falan diyordum, melake çocuğum ne hale geldi diyordum ta ki 3ü görene kadar🙈 meğerse o zamanlarda da melakeymiş şimdi tam bir cenevar🤪🤦♀️ 3yaş sendromuda 3yaşına 2ay kala falan başladı ve gittikçe şiddetlendi, üstüne bide kardeş geldi benim bebe hepten delirdi🫣 tabi benide delirtiyor. Bakalım bu sendromdan ne zaman çıkcaz merak ediyorum valla.