hunilimomy
bugün tam 24 aylık olduk ve gerçekten aşırı bir şekilde inatlaşma, ağlama krizleri, sürekli kucak isteme, istediği bir şey olmayınca kendini yerden yere atma çoğunu biliyorsunuz zaten.. o kadar zorlanıyorum ki bazen. Çocuk gelişimi mezunuyum bir çocuğum olunca onu çok kolay büyütürüm sanıyordum ama o iş gerçekten öyle olmuyormuş. Bambaşka bir şey. Genelde kendi istediği olmayınca ortalık yangın yeri oluyor. İzin vermeyeceğim bir şey istiyorsa hemen dikkatini dağıtıyorum, başka şeylere yönlendirmeye çalışıyorum o biraz başarılı oluyor. Dışarıyı çok seviyor, çıkartıyorum çok fazla dur yapma falan deyip kısıtlamamaya çalışıyorum yapabileceği şeyler için izin veriyorum. Yapamayacağı şeyleri ben de sana yardım edeyim, beraber yapalım diyorum konuşuyorum güzelce. Bazen işe yarıyor, bazen sıfır. Bu şekilde ilerliyoruz bakalım ama günlerimiz çok sancılı ve zor geçiyor cidden