Bn kulkandim başta çok iyiydi. Kullanışlı vakum olayından dolayı alınır. Makineye atmıştım kızıma meyve verirken meyveye deterjan kokusunun çıktığını farkettim. Neyse dedim elimde kopukleyim hep elimde yıkadım. Yine deterjan kokusu çıkmıyor yiyeceklere geçiyor. Şuan kullanmıyorum kokusundan rahatsız oldum. Buna uygun deterjan alırsan kullanabilrsin ama çok da elzem birşey değil. Sosyal medya şisirmesi