BelaCivciv arzu343437 Yüzeye yapışma olayının asla bir kolaylığını görmedim, çocuklar şak diye çıkartıyor😅 Marka almak zorunda değilsiniz, ben almadım. Normal bölmeli bir tabak aldım ve memnunum. Uygun ama güzel bir şey bulabilirsiniz bence.
EbruBoluKaya Ebebekten babyjem marka tam takım aldım oioi nun bir tabak parasına memnunum şuanlık 2 aya yakındır kullanıyoruz makineye hiç atmadım her kullanımdan sonra bekletmeden yıkamak gerekiyor
nnoktaa arzu343437 ürün yorumlarında çok fazla koku yaptığından bahsedilmiş. Bu nedenle vazgeçmiştim. O kadar para vermeye değmez diye düşünüyorum.
Oglumunannesiyim__ arzu343437 çok gereksiz bende hamileyken hevesle bütün setini almıştım o meyve sebze konan fileyi bile kullanmadi oğlum sonra 2. El uygulamadan sattım 🤣
melekk_ arzu343437 bu postu actiginiz icin size ve tecrubelerini paylasan degerli annelerime cok tesekkur ederim. Ben de alcaktim pahaliymis da. İyiki danistik. Cok seviyorum bu uygulamayi canimm happy kids 🤩
Poly-ana arzu343437 Ben set olarak aldım ve kesinlikle gereksiz bence değmez sonra geri sattım dolaptan
kimbumadam arzu343437 atıyolaaar ters çevirmeye çalışıyolaar Blw düşünüyorsan vakumlu şart 6 aydır kullanıyorum bi 6 ay daha kullanırım Aya bölersek güncel fiyatıyla set aylık 100 günlük 3 liraya gelir 😁
Asyaveannesi04 arzu343437 Ben tüm setini almıştım en çok bölmeli tabak ve kaşığını kullandım hiç de koku yapmadı doğru kullanım önemli
kocamdakocam arzu343437 hayatta aldığım en gereksiz şey malzemeler. Silikonu bıraktım çay kaşığı ile yedirdim. Kaşık ucu Büyük garibimin ağzına sığmıyor ki içindeki yemeği alsın. Hevesle başldı hüsranla bitti. Ona vereceğin para ile başka şeyler al
EbruBoluKaya arzu343437 evet vakumlu hayır koku yapmadı. 3 bölmeli tabak , kaşık, önlük , bardak set halinde silikon.