arzu343437 bir hevesle alanlardanım, net söyleyebilirim ki hiç gerek yok. Evet vakumu güzel tabağı hoş, ama oğlum önüne konunca içine elini daldırıyor, e önüne koymayacaksam vakuma ne gerek var, ondan kullanamadım. Sadece tadımlarda kaşığını kullandım, o da maks 2 aydır. O kadar küçük ki hemen atıl duruma geliyor.