arzu343437
İlk aldığımda cok hevesle kullandık ama suan cokta gerek yokmus diyorum tabak işte kase işte diyorum kasesini 3 lü bölmeli tabaklarını bardağını kasıklarını aldım ama aynı yani şimdiki aklım olsa normal bir tane alırdım cokda fark yok vakumlu olması bazen sıkıntı yapısıyor cıkarırken dökülüyor falan 🤦🏼♀️