Atssssss000 geçen yıl eşimin bir arkadaşını eve bıraktık orada park vardı biraz oturalım kizim daa daha bir buçuk yaşında hem biraz koşsun oynasın falan dedik, orada da 4 tane 4-5 yaşlarında Suriyeli çocuk vardı, kızım eline top aldı yanlarına gitti abi abi diye, baktım sessiz sessiz kendi aralarında konuşuyorlar bak seni sevdi sana aşık oldu sen de ona aşık oldun mu sevdin mi onunla evlenecek misin diye kıkır kıkır gülüyorlar. Yani 5 yaşındaki çocuklar bile bu tarz şeyleri konuşup bu böyle bir zihniyette ise şahsen ben çocuklarımın suriyelilerle arkadaşlık, dostluk etmesini, aynı okula gidip gelmesini istemem ne yalan söyleyeyim en büyük korkularımdan biri ileride çocuklarımla yüz göz olmaları. Kendi ülkesine ihanet edip bırakıp kaçıp gelen insanlardan bize ne hayır gelecek. Bizim atalarımız dedelerimiz, Kürt Türk Laz… hepsi bu toprakları kanıyla canıyla kurdular, hangimiz geçmişimizi araştırsak büyük dedelerimizden şehit gazi savaşa gidip geri dönemeyen bir sürü kişi var, bunlar hepsi üç beş hain suriyeli çapulcu gelip ele geçirsin diye mi. Üç beş dediğime de bakma, bir sene başında bir sene sonunda yılda iki kere doğuruyorlar. Şimdi Suriye’de toplanıp Türkiye’yi protesto ediyorlarmış ayaklanıyorlarmış, madem ayaklanabilme yetenekleri vardı, neden savaştan kaçıp buraya geldiler zamanında ayaklanıp ülkelerini savunsalarmış.