Kızlar merhaba, burda bir kaç post gördüm çocuklara üzülen. Kusura bakmayın ama bir insan ailesinden ne görürse aynısı olur bana kalırsa hepsi bugun ne gorduysek yarin o olucak. Yengemler istanbulda basaksehirde yasiyor bilen bilir ki orasi yeni istanbulun arabistan ilcesidir. Ordaki cocuklar simdiden parktaki türk cocuklari yallah diyerek kovuyolarmis cocuklari parklara sahalara sokmuyorlarmis, türk olan cocuklar birsey soyleyince bu sefer kızlarin ustune bile erkek akrabalarini cagiriyorlarmis erkeklerde hepsinin ustune yuruyormus. Bunu ben x uygulamasinda da gordum birebir birinci agizdan da duydum. Bu sadece kucuk bi ornek basimiza geliceklerin öngörüsü gibi birşey. Lutfen gereksiz duyarlarinizi kendinize saklayin ben kundaktaki bebeginden en buyugune kadar ulkemde bir tame multeci istemiyorum cocuklarimin gelecegi icin sizde aklınızı başınıza alın acincak halde olan biziz bu ulkede kalbiniz beyninizin onune gecmesin onceliginiz araplar olmasin cocugunuz olsun.