mutlubibekleyis yanlış anlaşılmak istemem ama babamla bi sohbetimiz vardı çocukken ona sormuştum ki (babam Kars’ta savaş zamanı askerlik yaptı) baba askerken PKK’nın evine girsen orda temizlikten sonra bi çocuk görsen napardın dedim. Babam bana dedi ki onu da temizlerdim çünkü yarım büyüdüğünde bizim ülkemizin evlatlarının kafasına sıkmayacağını nerden bileyim ve öyle de olacak.
10 sene önce gelen Suriyelilerin evlatları bugün bizim çocuklarımıza tecavüz ediyor sokak ortasında bıçaklıyor kaç tane çocuk öldü kaç kadın öldü
olan bizim evlatlarımıza oluyor.
O yüzden bazen vicdanımızı kenara bırakmamız gerekiyor