mutlubibekleyis dün gece 1 aylık çocuğum rahatsızlandı acil devlet hastanesine gittim. Önümde 5 suriyeli 2 afgan 2 iranlı vardı. Beklerken farkettim ki tek türk benim ve kendi ülkemde azınlık gibiydim! Ben devlet memuruyum maaşımdan her ay sağlık vergisi kesiliyor ama sıra gelmediği için hep gidip özelde tedavi oluyoruz. Kırk yılda bir işimiz devlet hastanesine düşüyor onda da durum bu! Ben ülkemde mülteci istemiyorum nankör insan hiç istemiyorum. Batıda da ruslar ukraynalılar ingilizler tatil beldelerini mesken tutmuş onlar da gitmeliler! Buraya gelen tatile gelmeli tatili bitince de gitmeli! Burdan ev arsa dükkan alıp ülkeyi sömürmemeli! Durmadan üreyip haklarımızı yememeli. Bakmadıkları çocukları doğuranlar asıl katilleri yetiştirenlerdir! Ne ahlakları var ne de eğitimleri! Bunları sevip din kardeşim diyenler varsa onlar da onun gibidir! Bizim bayrağımızı yakıp gönderilen yardımları talan ettiler sizin vicdanınız sızlamadıysa siz de bu ülkenin düşmanısınız demektir zamanı gelir sizi de postalar asil Türk milleti! Dilerim tüm zararları onları sevip koruyanlara verirler!