Serife00 sen barbarsin ben değilim ben mülteci istemiom ama kesinlikle yapılan barbarlok ülkemde savaş çıkarıosunus onlarda bayrak yaktı bir hamlede bizim taraftan gider olam bizim askere olur. Bugün savaş çıksa sana bişey olmaz benim eşim gider onun kardeşi orda o yanar sana bişey olmaz o yüzden bu rahatlık asla vahsili savunamam acıyorum 13 yaşında bir çocuk onlarca erkeğe satıldı bu ülkede bir insan çıkmadi sokağa bir insan hak aramadi şimdi taciz diyerek ortalığa dökülüyorlar o kadr yalan ki. Ve üstüne basa basa söylüyorum Suriyeliler Arap Türkmen ve kürtem oluşuyor Türkiyeli bir sürü Arap insan var kendi vatandaşimiz olan..haaa çok değil bı on sene önce bile ülkeyi aynı sekil savaş alanı yapıp Kürtlere ölüm savuranlari da unutmadim aynı barbarlar yapio bunu. Eğer bu şekil devam ederse ülkeyi kaosa çevirirsinis ülkemi savaşa itmek sizleron yaptı ülkeyi yıkmak yakmak başka bişey değil
Bu ülkenin %60 oy verio suriyeliyi içeri doldurana.ama şuan ayaklananda çoğunlukla onlar oy vermeselerdi. Bı kaç sene önce yine ülke ayaklandı böyle Suriye konusunda yine saldırmışlardi sonra o şehirleri sel vurdu unuttunuz mu? Yorumlarına baktm çocuklara hep kan kusmussun çocuklara hemde yazık diyorum umarım umarım Rabbim o kan kusmanı sana çevirmez ülkede mülteci istemiyorum diyerek hak ararken saldırmayı asla doğru bulmicam.