mutlubibekleyis Cinayet asla normalleştirilenilecek bir şey değil. Yanlış anlamadıysam Filistin için boykot yapanların şuan Türkiye’deki olaylar karşısında sesini çıkarmamasına laf söyleyenlere biraz bu metniniz.
O şekilde düşünen insanlar da Filistinliler kesinlikle ölmeli çoluk çocuk umurumuzda değil isterse kafaları kopsun diye düşünerek bunları söylemiyor. Kimse istemez masum bir canlının katledilmesi. Arkadaşların bahsettiği şey boykot için çırpınan, starbucksları burger kingleri basıp Türk çalışanlara, işçilere saldıran küfürler yağdıran insanların Türk halkına, Türk askerine bunlar yapılırken nerede olduğu. Kimse cinayeti normalleştirin sadece bizim halkımıza üzülün demiyor. Fakat Türkiyenin sınırı bu durumdayken önceliği Filistin olan kendinden,milliyetinden şüphe etsin bir zahmet.
Türk halkı Arap kültürünü din sanıyor. Problem tam olarak burada başlıyor zaten. Biz Arap değiliz, Arap kültürünü benimsemeyiz, benimsemeyeceğiz, Arapları da genel olarak sevmemeye devam edeceğiz. Arapları sevmeyecek olmamız da masuma üzülmeyeceğiz anlamına gelmiyor. Müslüman olanlara söylüyorum arkadaşlar siz müslümansınız dininiz islam, Arap değilsiniz Arap kültürünü savunmayın bu kadar.
ÜLKEMDE ARAP, MÜLTECİ İSTEMİYORUM, İSTEMEYECEĞİM. HEPSİNDEN NEFRET EDİYORUM. BURASI TÜRKİYE KENDİNİZE GELIN ARABİSTAN, İRAN,FİLİSTİN,PAKİSTAN ,AFGANİSTAN DEĞİLDEĞİL.SİZLER TÜRKSÜNÜZ ARAPLARA TAPMAYIN BU KADAR.