Yesillimon hiç sonradan kıvırma, linç yiyince lafı çevirmenin alemi yok. çünkü konu hiç o değil sen de iyi biliyorsun. konu sığınmacı olarak gelip burada senden benden daha güzel yaşayıp buranın sahibi gibi davranan, bakteri gibi üreyen, senin benim hakkımı nargile kafelerde yedikten sonra colugumuza cocugumuza göz diken sapık, nankör, medeniyetsiz, huzur kaçıran, kendisini besleyen Türk milletinin bayrağını ayakları altına alan insanlar. insan da diyemiyorum ya neyse