Deletedmom_1111
Hayır ülkemizi korursak katil olmayız. Çocuk kesmedik derken, hergün kendi vatandaşlarımızın cinayet haberlerini alıyoruz çoluk çocuk öldürüp tecavüz haberleri hiç susmuyor. Eğer kastettiğiniz ölüm nedeni ve şekli buysa. Türk bayrağı için ses de çıkartalım bundan normal ne var? Çoğu konuda hemfikiriz ama karşıt olmak istediğiniz bir nokta var onu söylemeye çalışıyorum esasında. Diyorum ki, dünyanın hiçbir yerinde, hiçbir cinayet, katil normalleştirilmesin. Vahşeti normalleştirmeyelim. Vatanı savunmak için silahlanmakla, öfke kim ve nefretten silahlanmak farklı şeyler. Mesela Hitler de silahlandı, haklı mıydı sizce? İşte o sizin için haklıysa, burada sorun var diyorum. Yaptığım duyar insanlığa. O da insan olduğum için. Suriyeliler kim, başkaları kim beni zerre alakadar etmez, nargileyi de vahşetten keyif duyanlar içsin.