Miran2020 Aden26 istanbum merter yarım gün 12.000 tl şuan tam gün 18.000 e kadar çıkıyor şuan 8,500 tam gün yaz okuluna gidiyoruz güngören de
Salihefe silakin Park çocuk koleji var ama durumunuz iyi ise oradan herkes memnun ama fiyat pahalı beyaz zambaklar var oranın fiyatı ortalama olarak oradan da birçok kişi memnun kalmış birde devlet okulu var Nermin Eminoğlu Anaokulu burayada baya tanıdığım gönderdi memnunlar ama 5 yaş altını almıyotlardı genede bi arayıp konuşmak lazım değişti mi diye
silakin Salihefe park çocuk koleji uzak kalıyor bana yakuta yakın bir yer olması gerekiyor. Beyaz zambak yakutta var galiba. Ritim nasıl biliyor musunuz?
Birbebetoannesi Aden26 Mardin , şu an yaz için aylık ücret yarım gün 5500 TL, Eylül ayı yarım gün 8000 TL. Toplam yıl için kırtasiye masrafı 8000 bin lira
Hande12345 Aden26 ankarada yarım gün bezli 26 aylık kızım yeni başladı. 9000 ₺. Şuan yaz okulunda ama eylülde devam edecekse 20 bin kırtasiye ücreti olacak. Birde tabi ocak ayında zam olacak. Büyükşehirde tam gün 6 bin 8 bin veriyorum diyenler nasıl böyle uygun kreşler buldunuz ankarada var mı hem uygun hem güvenilir yerler?
Hande12345 Hande12345 birde görüştüğüm diğer yerler ya aynıydı yada daha pahalıydı, 14 bin +Kırtasiye isteyen vardı yarım gün için. Ben mi hep pahalı kreşler bulmuşum yoksa ankara mı biraz daha pahalı bilemedim. Ama burada bazı uygun ücretli kreşler görünce şaşırdım
Sevvaldal Aden26 oğlumun iki sene gittiği kreş bu sene 400 bin açıkladı. İstanbul Erenköy. Aylık 40 bin😳
2AngelMom İzmir’de sordum 28 bin 3 öğün yemek dahil tam gün 🤦♀️ Daha uygunları vardır elbette kuzum daha 1.5 yaşında ben öylesine fiyat almıştım bir yere sordum sadece 2 yaş için fiyat aldım Vermeyi düşünmüyorum daha çok minik 3-4 yaşında veririm
birbalannesi099 2AngelMom meraba yaşadığım ilde nerde kreş var nasıl ogrenicem çıkıp sokak sokak gezemem sonuçta devlert kresi özel kreş araştırmak istiyorum ama bilmiyrium nasıl bakicagimi
AA201207 Dream64 ne kadar artmış bir yıl içinde yarım gün 3.5 tam gün 5bin demişlerdi geçen yıl. Mustafa Kemal anaokulunu çok duyuyorum bi de orası hakkında bilginiz var mı
2AngelMom Dream64 kızım 1.5 yaşında şuan öylesine sordum fiyat aldım bir yerden ama vermeyi düşünmüyorum canım 3-4 yaşında veririm dedim ☺
Kucukprensesannesi Irmakmelegim merhaba kreşten memnun kaldınız mı yani gelişimi olumlu yönde ilerledi mi bnim kızım 38 aylık gondersemmi henüz erken mi diye düşünüyorum
Irmakmelegim Kucukprensesannesi valla çok memnunum 4/4 luk bir okul öğretmeni çok iyi gelişimi şuan çok iyi oldu okul katkı sağladı egeberk snaokuluna gidiyoruz bursadaysaniz eğer tavsiye ederim
Dream64 Kucukprensesannesi bence tam zamanı. Ben 2 yaşından beri haftada 2 gün 1 er saat cimnastğe götürdüm. 36 aylıkken yarım günlük kreşe başlattım. 4. Yaşta taç güne başlattım kademeli ilerledik aşırı mutlu harika şeyler yapıyorlar İngilizce olsun bedensel dersler olsun genel olarak günlük beceriler kurallar olsun güzel şeyler öğreniyor