Esma_1616 sizde çok haklısınız söylediklerinizde. Velilerinde beklentisi yüksek oluyor fakat bence bu beklenti mutlu resimlerle hazırlanmış panolara yönelik olmamalı ya. Kurumun çocuğa beceri, bilgi anlamında kattıkları daha önemli değil mi aslında?
Herkes biraz şekilci olmuş, adını pazarlamaya başlamış verdiği eğitimden çok. Ben gerçekten şok olmuştum istenen rakama. Yine Ümraniye’de, oturduğum bölgeye biraz uzak bir yerde bir kreş daha sormuştum. O da aylık 15 bin istemişti mesela. Bunlar gerçekten çok uçuk rakamlar gibi geliyor bana.
Asgari ücretle yaşamını idame ettiren hiçbir ailenin verebileceği rakamlar değil bunlar. Hatta bence asgarinin belli bir miktar üstünde kazanan biri için bile fazla. O yüzden diyorum, paran varsa okutuyorsuna dönmüş iş. Daha bismillah adımını atıyorsun para konuşmaya başlıyor hepsi.🫠