İstanbul Ümraniye geçen sene 12 idi indirimli 9a gidiyordu bu sene 16 yaptılar şuan yaz okulunda yine geçen senenin ücretini ödüyoruz. Ekstra 5bin servis parası var. 13 bin kırtasiye parası bu tek seferlik. Yaz okulundan sonra gönderir miyim? Göndersem de muhtemelen servise vermeyeceğim açıkçası. Şuan 8 günlük bir bebeğim daha olduğu için mecbur gidiyor ama bu zamlar benim hiç hoşuma gitmedi. Eski öğrencisiyiz geçen sene indirimli yazdırmışız bu sene için indirim söz konusu değil diyor… bir anda iki katına çıktı resmen