AnnaKurt bu fiyatlar gerçekten şov ya. İşi iyice maddiyata dökmüş hepsi, eğitim ne kadar önemsiz bu ülkede. Herkes çocuğu için en iyisini ister ama bu rakamlarla ne mümkün. Hangimizin gücü bu “aylık” ödemeye yetecek bilmiyorum.
O yüzden ben vermedim özel kreşe. Devleti bekledim. Daha uygun yerler vardı ama verdikleri eğitim bana uymuyordu, sübyan okulu tarzındaydı hepsi. Böyle bir şeyi ben istemedim. Bakalım neler olacak şimdi, bekledik bekledik çıktı devlet anaokulu. Naneyi gördük.😁