sevimliidostlarr yıllardır görünce bile sinir basıyor beni. Bunlar yüzünden ırkçı biri oldum. Sınır kapısını kapatmışlar sağolsunlar. Eee içeridekiler ne olacak? Yıllardır her türlü pisliği yapıp kenara çekildiler. Kendi ülkelerinde gösteremedikleri cesareti burada gösterdiler. Her boku yediler baktılar hiçbir şey olmuyor yemeye devam ettiler. Bir tane yararları olmadı zararları saymakla bitmez. Bunları asla göndermezler asla. Hepsinin kimliği var. Bir sürü ülke yeter ki bizim ülkemize kalsınlar diye bunlar için para ödüyor. Suriye şuan cennet gibi. Bu şerefsizleri gönderdiler orada keyifleri yerinde. Çöpçü gibi topladılar hepsini. Oy için para için her şey sağlandı onlara. Geçen yaz hiç unutmuyorum recep tayyip erdoğan şey demişti. Suriyeli kardeşlerimize birer ev versek bahçelerinde ekseler biçseler ne güzel olmaz mı. Çok güzel olur ya araba falanda versinler hatta onlara. Yazdıkça iyice sinir tepeme çıkıyor