Bende kayserideyim olayın videosu var öldüğü net değil koruma altına alındı deniyor Suriyeli dediler ama ortalık ayaklanmasın diye bence Türk çocuk olma ihtimali de yüksek ama aile o zaman nerede
Gerçi nerede demem yanlış çünkü yayın yasağı var
Sahabiye mahallesinde ses bombaları patladı akp binasına yönetim istifa diye toplandılar bunlar 1 saat içinde olanlar suriyelilerin dükkanları taşlıyorlardı fevziçakmakda arabalarını devirdiler Suriyelilerin vs . Zaten protestodan dolayı çoğu mahallede Türklerin sesi yankılanıyor. Suriyelilerin o kadar malı zarar görüyor gıkları çıkmıyor göt korkularından birisi camdan dışarı bakamıyor . Kızdığım ne biliyor musunuz Suriyelilerin olduğu mahalleler de özel hareket çevik kuvvet zırhlı araçlar kirpi vs hep böyle bekliyorlar . Kimi kimden koruyor bizim devletimiz ? Neyin peşindeler ?
Suriyeliler zarar görmesin diye mi yani ? Ortalık da da ayrıca çok haber dönüyor milleti birbirine daha çok düşürmek için.. şimdi acaba siyasi yönden bakarsak Ak partiyi savunanlar hala oturup savunacaklar mı ? Söz konusu bizim öz evlatlarımız olunca mı akıllar başa gelecek ? Dün tecavüze tacize uğrayan da bizim canımız değil miydi ? Burada Suriyelileri yine bizim polisimiz koruyor da Türk bayrağımız yırtılan elbabda ki yiğitlerimizi kim koruyacak ? Türk tırları ateşe veriliyor bizim milli servetimizi koruyacak ? Denilecek çok söz var ama Herşey hava da kalıyor .. defolup gitsinler . Türkün Türk’ten başka dostu yoktur . Bu tecrübe ile sabittir . Allah sonumuzu hayır etsin