sevimliidostlarr Allah belalarını versin hepsinin gebersin köpekler,ve X de paylasim yapan birçok kişi hakkında soruşturma baslatmislar,devlet o kadar bok olmuş ki mültecilere müdahale etmeleri lazimken,paylaşım yapanlara müdahale ederler anca,çünkü Türkiye’de adalet çöp kovasında malesef anlaşıldığı üzere😠