MadamMommy sevimliidostlarr Fevzi çakmakta yikmadiklari dükkan kalmadı yüzlerce kişi sokakta ama internette de sıkıntı var çekmiyor insanlar paylaşamıyor.Ne olursa olsun bir çocuk çok üzücü ama Türk olduğuna emin misiniz o zaman iş iyice çığırından çıkar çıkmalı
Cennetkokulum___ MadamMommy Türk olması ayağa kaldıran bir sebep bence. Çünkü %67 akp kazandı Kayseri’de. Olaylar bu kadar büyümesinin sebebi çocuğumuzun Türk olması diye düşünüyorum.
Sat_123 MadamMommy bizim insanımız nezaman ayaklandı Türke bişey olsaydı emin ol böyle olmazdı.Suriyeli Afgan çocuklarımıza okadar şeyler yaptı gördük haberlerde ve duyduk yani hep cezasız kaldı kimse ayaklanmadı bu Suriyeli olunca korumuşlardır.Bu aşk nedir anlamadım biz sığınmacıyız onların vatandaşlık bile var..Kimse gönderemez artık bunları burdan
Laden Cennetkokulum___ onların hepsi öyle işte bedavadan geçiniyor geberesiceler. Okula gidiyoruz okuldalar pazara gidiyoruz pazardalar her yerdeler ya. Bütün sahiller bütün gezilecek yerler onlarda dolu kendi ülkemde mülteci gibi hissediyorum yıllardır
Laden Cennetkokulum___ olmadıkları yer yok zaten. Geldikleri vakit kiralar bile bunlar yüzünden artmıştı. Zarar ya hepsi zarar valla bak
prensprenses2 sevimliidostlarr Suriyede terörden temizlenen yerlere toplayıp gönderiyorlardı yavaş yavaş artık bi kerede atsınlar şunları yeter ya hastane kadın dogumda hep onlar var bizden cok köpek enigi gibi ha bire ürüyorlar birde
sevimliidostlarr prensprenses2 sıze basıma gelenı soyleyımm Ikı yıl once gebeyken acıle dustum kanamam vardı Surıyelı yanımdaa yası baya kucuk bellı bacaklarını acmıs geze geze telefon konusuyor Bı yandan guluyo sancısı var yanı dogum ıcın acılmasını beklıyor ıyıce Bunlar i* canlı bısey olmaz o gun anladım
sevimliidostlarr birfincantuzruhu orada pek Suriyeliler yok sanırım genelde müstakil gecekondu daireler tarafında çok fazla var yıldırımbeyazıt‘ta oturuyorum burada çok fazla dukkanlari falan var
beyazpapatyamom Amin amin derler Allah Allah derler müslümanız derler din kardeşimiz derler. Aşağılık adam cami tuvaletinde yapıyor birde. Ya yemin ederim bunları yapana idam getirilsin bak bakim hiçbir yavrunun canı yanıyor mu. Soyları kurusun inşallah!
afraybars1 sevimliidostlarr bende kayserideyim dün gecede eşimi aradı arkadaşları ambardaki Suriyelilerin evlerini iş yerlerini arabalarını yakmışlar yıkmışlar o kadar gurur duydum ki. Belki artık çok olaya girmiyoruz korkuyoruz kendimizce ama adımız yetiyor geçmişten bugüne Türk cesareti diye bişey var işte gözümüz hiç bişey görmüyo o cesaret gelince. Ben çocuğu suriyeli sanıyodum ne yalan söyleyim üzülmemiştim ama şu an kanım dondu 😒
sevimliidostlarr afraybars1 gerçekten bizim burada felaket karıştı yıldırımbeyazıt Mahallesi’ndeyim inmedikleri camları çerçevesi kalmadı hiçbirinin çok iyi oldu aşırı alkışladık ıslık çaldık öyle mutlu olduk yani Allah hakkımızda en hayırlısını versin tabii ki çocuğa bir şey olduğu için gerçekten çok üzgünüm hani yabancı da olsa üzgünüm çocuk sonuçta Türk olunca daha da beter oldum
kisayizyaondan afraybars1 ne kadar vicdansızsıniz ya peki başka ülkeler sırf bir türkün yaptığı hatadan dolayı gelip senden ve çocuğundan intikam alsa nasıl olurdu
sevimliidostlarr Perpa Türkmüş canım gizleniyormuş bir de şey dediler amcasının kızıymış falan dediler yalan söylediler
Mnli sevimliidostlarr yapmayın allah aşkına ben de kayseride yaşıyorum olaya inanılmaz sinirliyim ben de Suriyeli mülteci istemiyorum ama bir suriyeli yaptı diye diğerlerinin evini yakıp yıkmak yapana alkış tutmak doğru mu türklerde yok mu kendi çocuğuna torununa tecavüz eden var atıyorum Adanada bir kayserili bir çocuğa tecavüz etse ve mahallenizdeki adanalılar sizin evinizi taşlasa nasıl hissedersiniz çözüm bu değil bu olmamalı halkı kin ve düşmanlığa itiyorlar bilerek amaçları bu zaten içten bizi karıştırmak
Perpa sevimliidostlarr ay çok şu an kahroldum ya peki bu çocuk neden yalnız bırakılıo çocuklar artık belli bir yaşa kadar malesef gözetim altında kalmalı bunu iyice anladım