Beyninizikullanmakucretsizdir kirikkalp güzelim ülkemizin içine s.çtılar, sebep olanları Allah bildiği gibi yapsın İnşallah 😐
LavininAnnesii Fusunf adam bilemezdi ki o iyi niyetinden dolayı Aynen. Tıpkı Fetullah Gülen dönemindeki gibi “Kandırıldık” der yakında Yersen
SeverusSnape kirikkalp yani bu savaş birilerinin ekmeğine çok güzel yağ sürdü. Bir koyun sürüsü gibi girdiler ülkeye, mevcut sürüye eklenerek.
Sonsuz32 kirikkalp sadece çocuklara degıl hayvanlara bıle tecavüz edıyolar surıyelıler ablamların ev kedısı evden kacmıs köyde beslıyolardı orda surıyelı çobanlar varmıs ablamın kedısı tutup tecavüz etmısler ablamlarda adamdan şikayet çı olmuşlar pislik adı serefsızler heryerı sardılar
asemada Allah belasını versin. Nasıl bir cani o minicik meleğe elini sürer. Susmayalım, her yerde tepkimizi belli edelim. Bu tip durumlarda çok ağır,caydırıcı cezalar verilse bu şekilde olmaz diye düşünüyorum.
kirikkalp asemada direk gitsinler cezaya bile gerek yok bunlar kendi ülkelerinde niye yaşamıyor ben anlamıyorum para var çünkü enayiler olmazsa akıllılar nasıl geçinecek
asemada kirikkalp gitsinler,gelmelerini hiç istemedim zaten. Ama burda yaşıyorlarsa öyle her istediklerini de yapamazlar,korkutmalıyız. Bir yavrunun veya bir insan evladının hayatını kaydırmak o kadar kolay değil. Parça parça etseler yine o annenin yüreği ferahlamaz
Beyninizikullanmakucretsizdir Dilaylaa üniversitede okurken burs paramı çekmeye gitmiştim birisinin tacizine uğradım, üstünden yıllar geçti ama hâlâ unutamıyorum. Allah’tan kuytu köşe bir yerde değildim birkaç abi vardı onlardan yardım istemiştim 😑
Gaddar Şerefsizler inceden inceden ülkeyi ele geçirdiler soysuz köpekler nefret ediyorum ya Allah belanızı versin.😡😡
Dilaylaa Beyninizikullanmakucretsizdir 22 yıl geçti unutmadım . Taciz tecavüz unutulan bir şey değil maalesef . Hele postta bahsedilen gibi ve benim gibi çocuksanız.
agzimizintadikacmasin kirikkalp anne olarak gözlerimi zi bin kat açmak zorundayız allah çocuklarımızı korusun 🤐🤐🤐
kirikkalp agzimizintadikacmasin dışarı çıkmaya korkuyoruz hele bizim Adana Suriyeli dolu nefret ediyorum yaa 😒
Beyninizikullanmakucretsizdir Dilaylaa büyük bir şey değildi ama bu da bir tacize giriyor. Arkamdan geliyordu saçıma dokunup duruyordu. Karşı tarafta birkaç eczane vardı oradaki çalışanlar dışarda oturuyordu. Bu adam beni rahatsız ediyor dedim bağırdılar döveceklerdi ama şerefsiz kaçtı 😑