kirikkalp gitsinler,gelmelerini hiç istemedim zaten. Ama burda yaşıyorlarsa öyle her istediklerini de yapamazlar,korkutmalıyız. Bir yavrunun veya bir insan evladının hayatını kaydırmak o kadar kolay değil. Parça parça etseler yine o annenin yüreği ferahlamaz