Zeynepefem ahhaha hayatım tek çocuğum var şuan zaten eşimle yatiyorum yeri geldimi oturma odasında zaman geciriyorum diyorum amann ne yaptınız sizde böyle kocamdan memnun olmasam 2.ciyi neden düşüneyim mantıklı laf edin lütfen ,bilinçli rollerinin beni güldürüyor ,ben diyorum ki 2.cocuk olacak çocukların ortamını nasıl saglamaliyim senin dediğin lafa bak ,kocamı ben istediğim için dedim bazen gidiyorum diş dönemi ozellillkle sonuçta kocamı ben düşünüyorum ,düşünmek önemli anliyormusun sizin yapamadığiniz veya belki de kavga ettiğiniz şeyler 😂😘