Arkadaşlar nasipse 2.ciyi düşünüyoruz tabi daha düşünüyoruz,oğlum 18 aylık artık hızlı şekilde büyüyor,sadece tek sıkıntımız gece uyanınca yanımda olmamı istiyor ,odası var ama hiç tek yatirmadim depremden dolayı hep yanımdadir ,malum şimdi 2.cocuk gelirse 3 yaşında olacak ben yeri geldi mi babası rahatsız olmasın diye oturma odasında gecemi geçiriyorum ,sizde ne yapmalıyım beşik almalı mıyım ne kullanmalıyım odayı ayırıp sadece bebeği mi yanıma alıyım bu sefer eşimi rahatsız etmek istemiyorum siz nasıl geçtiniz bu yollardan lütfen benim içimi rahatlatin 🙏🏼