ilenalemin canım vallahi aynısını çektim aynıydı ya oğlum tadını bile çıkaramadım her an ağlıyordu sürekli kucakta tutmaktan doğum kilosu falan kalmamıştı bende. Her şeyi denedim her şeyi. En iyi karnına masaj ve bacaklarını karnına katlamak iyi geliyordu. Bir de kendim her gün rezene kimyon demleyip içtim. Zamanla hafifledi sonra geçti. O yüzden bu işin sırrı zaman ve sabır. Geçecek allahın izniyle sen sabretmeye çalış ama masajlarına hep devam et her gün bolca yap. Zeytinyağını hafifçe ısıtıp ben karnına ve ayaklarının altına sürüp masajı öyle yapıyordum bir nebze iyi geliyordu demeyebilirsin ama bu bir süreç geçicek inşallah 😍