Ben o zamanlar bir kitapta okumustum bebekler gaz cikarmayi yeni ogrendikleri zaman midelerini ve bağırsaklarıni kasip anüslerini serbest birakmalari gerekir ama bunu tam bilemedikleri icin surekli kendilerini kasarlar ve ıkınırlar diye mantikli gelmisti ve bebegimin bu hareketini daha anlamli bulmuştum yani öğrenene kadar nasil yapmalari gerektigini kesfetme gibi düşünün baska bir sorun yoksa tabi