ilenalemin ben iki aylık civarı dokyorum önerisi ile sıcak su kovası terapisi yapmıştım, banyo sıcaklığında suyu kovaya doldurıp bebişi oturttum ya da işte ayakta tuttum, ama tuttum, masaj da uaptım, bunu her gece yaptım, en kral gaz damlası dan daha iyi geldi. Ben o dönem sekiz gün kaka yapmadığı için yapmıştım, füzenli yapı ca kaka da düzene girdi, gaz da olmadı açıkçası. Zararlı bir şey de değil, günde defalarca bşel yapabilirsiniz