cinarinannesiiii ben, eşim, arkadaşlarım hep birlikte sipariş verdik merakla bekliyoruz 😅 benimki şuan uçakta gözüküyor 🙂 vergi olayına gelince yüklü miktar söylemeyin, 30 kiloyu ve 150 Euro’yu aşacak şeyler olmasın burada takılır, ticaret gibi gözükür. Eşimin işi dolasıyla biliyorum detaylarını. Ve kargonuzu mutlaka kişisel kendi adınıza söyleyin, atıyorum iş yerinize iş yeri adı kullanarak söylemeyin. Bunlara dikkat ederseniz burada ek gümrük ödemesi çıkmaz, ürünlerinizde takılmaz. He birde emin olmamakla beraber şey düşünüyoruz farklı farklı ürünlerden tek tek söyleyin mesela 3 tane çanta söylemeyin, belki bunuda ticaret gibi görebilir gümrük memurları.