karamellipuding 1 ay önce sipariş verdim 15 günde geldi. Bugün tekrar oyuncak sipariş verdim. Tyolda 450 yl olan oyuncağı temudan 135 tl ye aldım 😅
lohusaserbeti biimiyomyardimet ben 2 hafta önce avrupadan bir site üzerinden çanta aldım şimdi yine burdan sipariş verdim ama sorun olur mu acaba? İnternette ayda 1 sipariş verebilirsiniz yazmışlar kafam karıştırdı
biimiyomyardimet lohusaserbeti evet eşimde bana ayda 1 ver riske atma dedi. Sık siparişte ticaret olabilir gözüyle bakıyorlarmış ama küçük şeylerse bunu anlarlar ya takılmaz gümrüğe diye düşünüyorum
lohusaserbeti biimiyomyardimet inşallah sorun çıkmaz zaten ne olur ne olmaz düşük bir meblağ söyledim gümrüğe takılır diye takılmazsa bi sürü şey söylicem 😅😅 teşekkür ederim 🫶🫶
KLORAK cinarinannesiiii hepsini aynı anda sipariş vermeyin ve 150€ altı olsun riske atmayın her sipariş maksimum 90€ olsun
ornitorenkperi DevosMom merhaba bende Amazon’dan almak istiyorum ama gümrük ödenir mi aşşağı yukarı 1500 -2000 tl falan tutuyor . İlk siparişe kargo ücretsiz diyor bide
DevosMom ornitorenkperi Amazon’da bi sıkıntı yaşamazsınız trendyol gibi orası . Tabi eğer almanyanın, italyanın Amazon sitesinden vermeyecekseniz
ornitorenkperi DevosMom yok türkiyedeyim ordan vereceğim ama gümrük falan öder miyim bilmiyorum kızıma bir ayakkabı beğendim 120 tl çok çok uygun elbiseler de öyle bebek telsizleri de öyle ama görümcem gümrük ödersin dedi
DevosMom ornitorenkperi ben hepsiburada ve Amazon kullanıyorum hep hiç gümrük ödemedim daha amazona. Ali expressle falan karıştırıyor olabilir
ornitorenkperi DevosMom peki kaç tl ilk sipariş verdiniz kusura bakmayın çok sordum ama kargo parası vs ödediniz mi hiç
aytncelik Sahingiller_2 elektronik bi şey almadım inanın ben termos takı bebek oyuncağı şort elbise terlik falan aldım
DevosMom ornitorenkperi birinde premium birinde prime üyeyim hiç kargo ücreti ödemiyorum. Değişiyor 5000 tl yaptığım da oluyor 150 tl de
ornitorenkperi DevosMom ben prime a üye değilim acaba sadece primelılada özel olabilir mi . Birde prime a geçmek daha mı avantajlı oluyor