cinarinannesiiii Merhaba kızlar temu diye bi uygulama var yeni açılmış Ali expres gibi yurtdışından geliyor ürünler yeni açıldığı için baya uygun fiyatlı alan felan var mı sepeti doldurdum ama cesaret edemedim almaya 😀😀
DevosMom cinarinannesiiii alabilirsiniz ama alışveriş miktarına dikkat edin gümrükte takılırsanız gidip vergi ödüyorsunuz
senbananefes cinarinannesiiii Sepeti doldurdum hatta ödemeye kadar ilerledim ama bir türlü ödemeyi yapamadım, bankam onay vermedi.
aytncelik cinarinannesiiii ben iki kez alışveriş yaptım ikisinde de gümrük vergisi çıktı zaten bence hepsinde çıkıyor ödeme kısmına geldiğinizde görünüyor zaten yüzde 30 civarında ama hesapladığınızda yine de uyguna gelmiş oluyor ürünler
ornitorenkperi DevosMom merhaba bende Amazon’dan almak istiyorum ama gümrük ödenir mi aşşağı yukarı 1500 -2000 tl falan tutuyor . İlk siparişe kargo ücretsiz diyor bide
Karakiz1 senbananefes Neden banka onay vermez bende o sorunı yaşıyorum bir cözüme ulaşmadı süreklı eşimin kartını kullanmak zorundayım
DevosMom cinarinannesiiii şimdi merakımdan indirdim baktım 900 TL’ye 270 tl vergi çıktı. Ekstra gümrüktede isteyebiliyorlarmış bazen
Mrvsmt2502 Temu çin in sayfası ve uygur türklerini işçi olarak kullanıyorlar. Ürün alırken bunu göz önünde bulundurmanızı öneririm.
aslananne27 cinarinannesiiii evet yurt dışında popüler bu uygulama bnde yurt dışında kalıyorum çok ucuz bi sayfa güvenilir sipariş ettiğin ürünün aynısı geliyor 😊
lavantakokusu_ cinarinannesiiii eşim aldı vergi parası da alıyor ödeme kısmında o yüzden diğer uygulamalar la aynı aşağı yukarı
Kumpr cinarinannesiiii bana da eşim söyledi bi deneyelim uygun fiyatlı dedi. Bende çocuklara 3 yazlık takım 1 tane de bebek bakım çantası söyledim bakalım ne gelicek 😂