SevimliHayaletCasper defnevedoruk kızımın saçları çok gür bide uzun da o yüzden soruyorum her şampuanı kullanamıyoruz teşekkür ederim
Winner yavrupotuncek evet ya benim kız çok ağladı duşta. Gözü yanıyomuş sonradan anladm. Bidaha asla almam ve kullanmam dalini
baharbahce Winner doğduğundan beri mustela kullanıyoruz ama konak problemi ara ara yineliyor bende arayıştayım
bisenakillisinzaten usenmedimyaptimbirvelet benim kızlarımın çok ince ve az ya hiç bana cekmemisler bende kullanmak istiyorum inşallah ise yarar
tantuniayrangerisiyalan Winner aaaa ilk defa görüyorum böyle bişey. Ben kendim de yıkıyorum dalinle yüzümü bazen açıyorum gözümü hiç yakmıyo
usenmedimyaptimbirvelet ejdermeyvelilahmacun valla kokusu güzel ben 1-2 kere kullandım da faydasını görmedim fjjfjfjd
tultanhanim elisa2705 hepsiburada dan alıyorum ben İndirim takip ediyorum ve stok yapıyorum genelde Bayram öncesi ebebek te 2.si %50 indirim vardı çok iyiydi ama elimde olduğu için almadım
hasmelad Winner mustela yeni doğan kullanıyorum hala 7 aylığız Hem kızımın kendi kokusu gitmiyor Hem temiz içerikli
livanurvealpinannesi61 nebutantana30 ecowell kullanan çoğu kişi göz yakıyor diyor bende anlamadım hiç. 2 kutu kullandım aşırı göz yakıyor kızım ağlardı banyo da anne gözüm yandı diye.yorumları da hep olumsuzdu