biz 1 yıl mustela kullandık. bu 1 yılda kızımın kaşıntıları çok arttı her ay alerji için drye götürdüm desem yeridir. 2 aydır bestia diye tcde üretilen bir şampuana geçtik (de tavsiyesi ile) ve kızımın kafasındaki kaşıntı kesildi. yani demem o ki mustela yada başka pahalı, organik vs bir ürün seçtikten sonra bebeğinizi gözlemleyin.
bu arada mustela kötü diyemem sadece benim kızıma yaramadı her bebekte aynı olacak diyemeyiz☺