emotion1234 bende öğretmenim. Eylülde bebeğim tam 13 ay içinde olacak. Doğumdan önce ve ilk zamanlar bende çalışmam kesinlikle en az 2 yaşına kadar bakarım diyordum ama çalışmaya alışan insanlar için ev durmak çok zor oluyor. Sabah kalkıp hazırlanıp farklı bi ortama gitmek, bence bebeğe de bize de ii gelecektir. Ben açıkçası Eylül de okula başlayacağım. Ailelerden kimse yok yanımızda, bakıcı bulacağız, ama önce ailece tatillerimizi yapacağız inşallah sonra bakıcı arayışına gireceğiz. Vicdan yapacağımı düşünmüyorum. Mutlu anne mutlu bebek, önemli olan bebekle birlikte olduğumuz süreçte verimli zaman geçirmek. Maddiyat bi tarafa tabikide aylık kazancımız yüksek, o kadar parayı elinin tersiyle itmek bebeğimizin geleceği için de bende olumsuz olur. I yüzden vicdan yapmaya gerek yok.