Kızlar doğum iznim bitti bebeğim Eylül’de 6 aylık olacak ben de işe başlasam mı yoksa ücretsiz izin mi alsam düşünüp duruyorum düşünme sebebim tabi ilki maddiyat ben de eşi m de memuruz ben izne çıkarsam da geçiririz aç kalmayız yani ama biraz dikkat etmemiz gerekir tabi bi de birikim yapamayız işe başlasam bakıcıya hiç güvenrbileceğimi sanmıyorum eşimin çok sevdiğim annem gibi güveneceğim teyzesi var o geliyor aklıma henüz teklif etmedim ama bu arada süt izni kullanacağım başlayınca 3 saat çalışacağım yani kafam o kadar karışık ki siz olsanız ne yapardınız ücretsiz izin alanlar ya da işe başlayanlar fikirlerinize ihtiyacım var