MorVosvos ben de matematik öğretmeniyim eylülde ücretsiz izne çıkacağım hiç düşünmedim bile. Şu an bile eve ve bebeğime yetme konusunda zorlanıyorum. Bi de çalışırsam ne evime çocuğuma yetebilirim ne de öğrencilerime verimli olabilirim. Çünkü matematiği etkinliksiz oyunsuz öğretemiyoruz maalesef etkinlik hazırlamaya ayıracak zamanım olmayacak biliyorum. Dahası sınavlar hazırla oku , evraklar bir sürü kağıt kürek de işin gereksiz stresli kısmı. Evet çalışma saatleri diğer memurlara göre daha esnek oluyor ama ben yine de yapamam. Yapana da helal olsun 🤷🏻♀️