Aşı sonrası bir çocuğun ateşi var diye neden üzülür insanlar asla anlamıyorum. Vücudunun savunma mekanizmasının çalıştığını gösterir ateş. Şükredecek bir şeyken bu kadar telaşa ne gerek var bilmiyorum. Aşı karşıtlığı bebeğinize yapabileceğiniz en büyük kötülüklerden biri açıkçası. Allah göstermesin sonradan yaptırılmadığı için pişman olmanın kimseye faydası olmuyor. Onlar için kararları biz veriyoruz, doğru kararları verelim