TulayGeriDon aynısını yaşadım, oğlum çok ağır geçirdi. Ateşi çıktı burnu tikandi bayginlasti. Doktora götürdük aşının etkisi dedi şu an 3 ay 22 günlüğüz ve en ufak şeyde ateşi çıkabiliyor burnu hep tıkalı kaldı sürekli temizliyorum. Nezle damlasına başladık. Aşıdan önce hiç bir sorunumuz yoktu. Aşıdan sonra bağışıkligimiz resmen yerle bir oldu. İnşallah büyüdükçe toparlar. Ben yaptırdığıma bin pişman oldum dördüncü ay aşısına götürmeyi de düşünmüyorum. Bence bu aşılar her bebeğe yapılmasından önce bebeğin bagisikligi kaldiriyor mu ya da bir alerjisi var mı buna bakılarak yapılmalı. Su bile vermeyin diyorlar ama bu içi dolu dolu aşıları rahatça yapıyorlar bir türlü cikilmiyor bu işin içinden. Madem bağışıklık kazandırıyor neden çocuğum o günden beri en ufak dışarı çıkarma olsun hava değişimi,vs olsun hemen hastalanıyor? Aşı karşıtı değilim o nedenle yaptırdım aşılarını ama kafam da karismadi değil. Bundan sonraki asilara götürmeyi düşünmüyorum