TulayGeriDon aşı pişmanlıktır, benim için bitti, dün oğluma 1. Ay asısı yaptırdım, soğuk uygulama carpola rağmen 37 lerde kaldı, müdahale etmesem 38 ı geçiyor, dün eşim işte olduğu ıcın babamla gıttık hastaneye doktor geçmezse dıye antibiyotik verdi, babam diyorki önceden köye gelıp aşımızı yaparlardı hıc ateş olmazdı ne var bu aşılarda bebek her aşıdan sonra böyle oluyor, diyor 18. Ay asısı var yaptırmıcam..