TulayGeriDon öncelikle sakin olursanız…😄 paylaşımınıza baktım, slmgn isimli kullanıcıya yorum yapmak istemişim , 18. Ay aşıları yaptırmayacağım vs tarzı bir yorumuna. Ama cevapla kısmına basmadığım için direkt post altına yorum yapmışım. Yine de bu kadar sinirlenmenize gerek yokmuş 😅